Old Stars Ameland

De Old Stars Ameland is een initiatief van de Amelandse voetbalschool. Wij vinden namelijk dat voetballen na je 50e niet hoeft te stoppen.

En dus schitteren de amelander voetbalhelden van een aantal jaren geleden weer wekelijks op het voetbalveld !

Al meer dan 300 verenigingen en organisaties spelen inmiddels walking football en nu heeft Ameland ook een Old Star team.

Ben je 50 + en wil je ook deel uit maken van het Old Star team van Ameland ? Meld je dan snel aan.

Wil je het liever eerst een keer ervaren en kijken of het wat voor jou is ? Dat kan.

Kom gezellig een keer proeftrainen.

De trainingen staan open voor iedereen ( mannen en vrouwen ) van boven de 50 jaar. Met en zonder voetbalervaring.

Trainingen: Iedere week gedurende het reguliere voetbalseizoen

Trainingsdag: Zondagochtend

Tijd : 11:00 – 12:00

Locatie: SC Amelandia

Lidmaatschap kosten: € 75,00 per half seizoen

Alle informatie met betrekking tot het walking football is op deze site te vinden. Mocht je nog meer vragen hebben , neem gerust contact op.

Aanmelden voor het Old Star Ameland team kan op de pagina : Inschrijven

Amelandse voetbalschool

KvK: 88377539

BTW nr. NL004600664B02